Авторизація  |  Реєстрація
Київ
вул. Дашавська 25
(044) 355-83-07
orders@forter.com.ua
Пн-Пт: с 9.00 до 21.00 Сб-Нд: с 9.00 до 20.00

Паркувальний радар: ультразвуковий чи електромагнітний?

Новини та статті 09/12/2015

Автомобіль, що є здебільшого ефективним, але дорогим засобом пересування, прагнуть максимально захистити від пошкоджень у процесі експлуатації. Як? За рахунок знання правил дорожнього руху, майстерності керування, технічних засобів. До останніх відносяться паркувальні системи.

Не забуватимемо, що не тільки автомобіль потребує захисту. Він сам є підвищеним засобом небезпеки для пішоходів. Тому передбачливий водій і встановлює систему асистування під час руху заднім ходом. Але перед цим у будь-якого автовласника стоїть питання, який паркувальний радар встановити – ультразвуковий чи електромагнітний?

Купити парктронік (загальноприйнята назва винесеної у назву системи) можна в онлайн-магазині Фортер. При цьому консультанти обов'язково нададуть Вам інформацію про те, як працює звичайний (ультразвуковий) або електромагнітний ассистент водія. У статті ми перерахуємо основні дані щодо цих систем, знання яких також стане в нагоді при виборі.

 

Принцип роботи ультразвукового парктроніка

Система складається з блоку обробки сигналу, найчастіше поєднаного з блоком світлозвукової індикації, з'єднувальних проводів та датчиків виявлення перешкоди. Датчики генерують і вловлюють ультразвукові хвилі, тому паркувальні радари часто називають сонарами. Ультразвукова хвиля при "зіткненні" з перешкодою назад повертається в спотвореному вигляді, що дозволяє водієві "бачити" відстань до перешкоди після відповідної обробки сигналу.

Ультразвуковий парктронік починає працювати, як тільки вмикається передача заднього ходу авто. Датчики цього типу системи виробляються кількох типів конструкції:

  • врізні;
  • «накладні» (кріпляться двостороннім скотчем і не вимагають свердління отворів та додаткового кріплення – шурупів тощо);
  • інтегровані (у ручку відкриття задньої «ляди» авто, декоративні панелі, кришку багажника тощо).

Їх кількість може змінюватись (зазвичай 2-8 шт.). Звичайні сонари підтримують роботу датчиків, які встановлені в задній частині авто. Більш дорогі - спереду і навіть з обох боків машини.

Ультразвуковой парктроник

 

Принцип роботи електромагнітного парктроніка

В основі системи лежить центральний блок обробки сигналів, часто поєднаний з модулем індикації відстані до перешкоди і електромагнітний датчик у вигляді металізованої стрічки. Вона може кріпитися в будь-якому місці кузова автомобіля, будь-яких отворів та інших подібних конструктивних змін у бампері, крилах тощо. Тип випромінювання, що здійснює детекцію перешкоди, – електромагнітне поле. Будь-який предмет, що потрапив у його зону дії, змінює його напруженість, що реєструється та обробляється у обчислювально-індикаційному блоці.

Электромагнитный парктроник

 

Вибір парктроніка: ультразвуковий або електромагнітний

Кожен із наведених типів має свої недоліки та переваги, важливі тією чи іншою мірою для споживача. Так, ультразвукові паркувальні радари відрізняються:

  • наявністю "мертвих зон" ("лікується" установкою більшої кількості датчиків);
  • помилковими спрацьовуваннями у разі паркування на нерівній або ґрунтовій дорозі, під ухилом, поруч із зледенілими кучугурами;
  • некоректною роботою при забрудненості (дощ, сніг, пил, дорожній бруд легко покривають датчик);
  • легко гаситься сигнал пористими, хутряними поверхнями (можна наїхати на собаку, людину, одягнену в шубу, гумовий стовпчик) тощо.

Хороша конкурентна перевага ультразвукової паркувальної системи – невисока вартість та великий асортимент.

Електромагнітний радар недоліків, подібних до наведених, не має в принципі. Більш того, він має низку переваг:

  • працює однаково точно, незважаючи на забрудненість, "конфігурацію" навколишнього оточення;
  • немає необхідності у внесенні технологічних змін до елементів кузова авто;
  • більш точне визначення наявності перешкоди меншому відстані (мінімально – 5 див).

Проте є й у радара цього недоліки:


  • на його електромагнітне поле можуть вплинути сторонні джерела ел.магнітного випромінювання;
  • немає можливості підвищити або знизити чутливість, тому такий парктронік може відреагувати навіть на муху;
  • Так як датчик - один (металізована стрічка), то немає можливості оцінити конфігурацію перешкоди на відміну від варіанта з чотирма ультразвуковими датчиками.

У принципі, наведеної інформації достатньо для того, щоб зробити вибір, чи не так? Звичайно ж, Ви розглянете вартість цих систем окремо, візьмете до уваги свій водійський стаж та досвід, наявність полісу добровільного страхування тощо. У будь-якому випадку – придбати та встановити парктронік в інтернет-каталозі Фортер – гарне, економне та ефективне вкладення!

Новини та статтіУсі статті

Усі статті
Telegram