Як правильно вибрати парктронік?
Давно вже стикаюся з проблемою паркування автомобіля в місті, адже при зростаючій кількості транспортних засобів міське планування залишається незмінним. Мені часто доводиться довго шукати місце, перш ніж припаркувати автомобіль біля потрібної будівлі, така ж проблема існує у кожного автомобіліста, тому двори квартирних будинків та вуличні узбіччя завжди заставлені щільно розташованими один до одного авто. Припаркувати в таких умовах своє досить складно, адже значний ризик зіткнення та пошкодження. Але зараз ці складнощі легко усуваються за допомогою парктроніка, яким я користуюся лише місяць і який вже не раз спростив для мене процес паркування.
Багато хто з нас знає цей прилад під іншими назвами: паркувальний сонар, паркувальний датчик, радар для паркування. Парковочний датчик, власне, є одним з елементів цієї системи та працює на пару з центральним електронним блоком та пристроєм для звукового оповіщення. Система побудована на принципі ультразвукового випромінювання, завдяки якому виявляється перешкода по дорозі транспортного засобу. При виявленні датчик через кабельне з'єднання відправляє сигнал на головний блок, де обробляється шляхом аналізу довжини хвилі ультразвуку і визначається дистанція до перешкоди. Потім центральний блок формує команду і відправляє її на пристрій оповіщення, яке попереджає, у свою чергу, водія.
Від чого залежить вибір парктроніки?
Вибір парктроніка серед широкого асортименту, представленого в магазинах електроніки, має базуватися на оцінці ряду характеристик:
- Рівень чутливості, що прямо впливає на точність визначення відстані між перешкодою та авто;
- Число чутливих елементів, що варіюється в межах від 2 до 8;
- Спосіб кріплення чутливих елементів. При врізному встановленні для датчиків вирізається отвір у бампері, при накладній датчики залишаються на поверхні;
- Дисплей, що відображає інформацію, та його розташування;
- Вигляд оповіщення (світловий чи звуковий). Звукове сповіщення більш інформативне для водія, пристрій з різнобарвною шкалою індикації спростить її зчитування;
- швидкість роботи, що визначає швидкість заднього ходу автомобіля;
- Самодіагностика датчиків та проводки перед кожним включенням, що усуває ризик неспрацьовування датчиків у потрібний момент.
Окремо можна приділити увагу стрічковому парктронику, що не передбачає встановлення традиційних датчиків, адже ця функція покладається на металізовану плівку, наклеєну вздовж бампера. Такий пристрій відрізняється простотою в установці.
Говорячи про дизайн парктроніка, природно хотілося б, щоб його колір відповідав кольору автомобіля, інакше датчики доведеться фарбувати.