Авторизація  |  Реєстрація
Київ
вул. Дашавська 25
(044) 355-83-07
orders@forter.com.ua
Пн-Пт: с 9.00 до 21.00 Сб-Нд: с 9.00 до 20.00
instagram Telegram

Заява на ремонт

Щоб передати пристрій на діагностику та ремонт в сервісний центр, потрібно:

  1. Заповнити заяву на ремонт (електронну та бажано роздруковану)
  2. Доставити пристрій у сервісний центр у Києві самостійно або Новою Поштою (разом з пристроєм надіслати товарну накладну та сервісну заяву)

Адреси сервісного центру:

м. Київ, вул. Дашавська, 25, компанія “Фортер”
м.Київ відділення Нової Пошти № 173 (до 30кг) або №6 (понад 30кг).
Отримувач: ФОП Борискіна Наталія Миколаївна, ЄДРПОУ 3365316726,
тел. +380 (68) 415-13-34

Заява на ремонт

Умови сервісного обслуговування

  • Пристрої, які здаються на ремонт до сервісного центру, повинні бути зібрані, включати заповнену заяву на ремонт та бути належним чином запаковані.
  • Якщо пристрої передаються на обслуговування через службу доставки, необхідно погодити відправку з сервісним центром, заповнити заяву на ремонт і вкласти її у посилку.
  • Якщо ремонт здійснюється не по гарантії, то витрати на доставку пристроїв в сервісний центр і назад оплачує замовник.
  • Після проведення діагностики співробітники обов'язково зв'яжуться із замовником для узгодження вартості ремонту та термінів виконання.
  • У разі здійснення не гарантійного ремонту, діагностика проводиться безкоштовно. У разі відмови від ремонту, діагностика оплачується.
  • Гарантія надається виключно на відремонтовані деталі та послуги, зазначені в документі, який видається після закінчення робіт.
  • При відсутності на складі сервісного центру необхідних для проведення ремонту запасних частин, час ремонту збільшується на термін їх поставки.
  • Пристрої повертаються замовнику після повної оплати.
  • Спосіб видачі та відправки замовлення погоджується попередньо.
  • Сервісний центр не несе відповідальності за збереження даних, що зберігаються в пам'яті пристроїв.

Гарантія не діє в таких випадках

  • Самовільна зміна в програмному забезпеченні;
  • Неможливість ідентифікації серійного номера;
  • Пошкоджені пломби на виробі;
  • Пошкодження, викликані необережним або недбалим поводженням з виробом;
  • Використання виробу в ситуаціях не передбачених інструкцією з експлуатації;
  • Несанкціоноване розкриття, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій чи компонентів товару, змінені конструкція або схеми товару;
  • Підключення з порушенням регламентованих вказівок інструкції з монтажу.

Негарантійні випадки

  • Природний знос, закінчився передбачений термін експлуатації;
  • Поломка, яка сталася внаслідок некоректного підключення до електромережі, а також через аварійні стрибки напруги в електромережі;
  • Випадкові пошкодження або пошкодження, які виникають від необережного використання (дія екстремальних температур, запиленість, вплив рідини, попадання всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • Порушення цілісності корпусу, які відбулися внаслідок впливу стихійних лих, природних явищ тощо;
  • Порушення правил експлуатації товару і використання не за прямим призначенням;
  • Поломка при взаємодії з неякісними виробами інших виробників (можливо несумісних з даним виробом), бракованих виробів.

Ще більше цікавого для Вас!

Підписуйтесь на нашу розсилку, щоб першими дізнаватися про спеціальні пропозиції, знижки, новинки та модні тренди!

Або ж приєднуйтеся до нашої групи в Телеграм

Підписатись

Telegram