Як вибрати автоматичний шлагбаум?
Нещодавно наша фірма переїхала до нового офісного будинку. Спочатку розраховували, що майданчик перед будівлею достатній за площею, щоб вистачило місць для паркування не тільки для керівників, а й для всіх співробітників. Але вже через тиждень зрозуміли, що рівний, добре заасфальтований майданчик сподобався не лише нам. Під вікнами нашого офісу паркувалися жителі довколишніх будинків, відвідувачі магазинів, розташованих через дорогу і взагалі, всі, кому не ліньки. Вирішили проблему досить просто – встановили автоматичний шлагбаум. Але поки його вибирали, чимало помучилися. Тому хочу поділитись своїм досвідом. Можливо, він допоможе комусь.
Визначтеся заздалегідь з технічними характеристиками
Я прийшов до спеціалізованої компанії, що торгує шлагбаумами, без підготовки. Шлагбаум - він є шлагбаум. Це палиця, яка піднімається та опускається. Які технічні характеристики?
Але перше ж питання продавця про довжину шлагбауму, вибило мене з колії. Про це я якось не подумав наперед. Довелося дзвонити в офіс, а потім карабити на аркуші цифри, які вони мені диктували.
Наступне питання було ще хитрішим – яка у нього має бути інтенсивність? Причому вимірюється ця інтенсивність у відсотках. Консультант пояснив, що це час, який шлагбаум має працювати. Припустимо, якщо протягом години він працював 15 хвилин, інтенсивність становить 25%. Показник важливий, оскільки від відсотка інтенсивності роботи залежить, чи перегріватиметься механізм, а значить, скільки він прослужить без ремонту.
Відсоток інтенсивності роботи впливає на вартість, тому не варто брати «наворочений», якщо клієнти не приїжджають до вас цілими делегаціями. Я прикинув, що у нас шлагбаум працюватиме активно:
- Вранці (коли всі приїжджають працювати);
- Увечері (відповідно, їдуть додому);
- Протягом дня до нас приїжджають клієнти, замовники, постачальники сировини та матеріалів, оптовики.
Виходячи з цього, я вибрав інтенсивність 50%. Якщо у вас немає активного потоку відвідувачів протягом дня, а все обмежується першими двома пунктами (на роботу з роботи), можете обмежитися меншими показниками інтенсивності.
Як керувати, чим убезпечити?
З довжиною та інтенсивністю я розібрався досить швидко. Але це виявилося ще не все. Найголовніше у виборі шлагбауму – як саме він керуватиметься. Автоматика автоматиці відрізняється, і означає тільки те, що замість мужика-вахтера, який робить це вручну, підніме та опустить шлагбаум електрику. Але способи для цього можуть бути різні.
- Пульт дистанційного керування. В принципі можна не коментувати. Принцип роботи простий: натиснув кнопку на ДУ - шлагбаум відкрився.
- Hands Free. Цікава штука. Не потрібно натискати жодних кнопок. Відкриття шлагбауму ініціює спеціальна картка, яка має бути в автомобілі. На певній відстані від шлагбауму вона подасть сигнал.
- Магнітні картки. Не особливо зручно - потрібно підносити картку до пристрою, що зчитує. Добре, якщо воно розташоване таким чином, що вам не потрібно вилазити з машини.
- Провідний. Шлагбаум відкривається шляхом набирання коду на клавіатурі, натисканням кнопки або за допомогою ключа. На мій погляд, це найпримітивніший варіант. Заради справедливості варто відзначити, що він є найдешевшим.
Ну ось, мабуть, і все, що я хотів розповісти. Якщо є питання – ставте, відповім у міру можливості.