Поки що ACaaS є лише вузькою частиною спектра діяльності компаній. Одна з причин такого положення в тому, що вони погано окупалися на перших етапах впровадження, оскільки їхня собівартість залежить від накопичення критичної маси користувачів. Тому багато компаній відклали цей вид діяльності "на потім".
Мабуть, як інтеграторам систем, так і кінцевим користувачам варто знати, що провайдери пропонують сьогодні не 100% хмарні технології. Для економії вони використовують лише невелику кількість серверів, що не дає можливості відчути всі переваги новинки. Щойно попит на ACaaS переступить критичну позначку, ситуація різко зміниться.
Експерти компанії IHS сподіваються, що хмарними технологіями зацікавляться не лише бізнес-структури, а й представники державних установ. Однак ми б не радили робити серйозну ставку на цей сектор, оскільки швидкість ухвалення рішень у ньому традиційно буває низькою, а рівень сприйняття нових ідей та технологій далекий від ідеалу. Водночас у низці країн створюються структури, які займаються популяризацією хмарних технологій. У це milCloud, в ЄС – Європейське хмарне партнерство. Обидві організації були створені для впровадження хмарних СКУД саме в бюджетні організації.
Сектор хмарних СКУД розвивається у повній відповідності до загальносвітових тенденцій
Подальшому поширенню ACaaS сприятимуть гнучкість архітектури порівняно з «коробковими» рішеннями. Наприклад, кінцевий користувач отримає унікальну можливість самостійно змінювати конфігурацію системи, а стороннім виконавцям залишить лише обслуговування інфраструктури.
Ще одна можливість – провайдер може заробляти на виготовленні перепусток, роздруківці звітів, моніторингу, наданні прав доступу та багато іншого. Крім того, вони зможуть взяти на себе виконання частини завдань, що дає змогу частково або повністю розмити суму клієнтських витрат шляхом щомісячної оплати. Це гарна нагода знизити для кінцевого споживача стартову суму для використання хмари.
До факторів, які негативно впливають на поширення хмарних систем контролю доступу, є постійне здешевлення витрат на точку доступу, проблема охорони даних клієнтів, необхідність підготовки персональних рахунків для кожного клієнта, можливість хакерської атаки на «хмару», та ряд інших проблем, характерних для всієї сфери безпеки.