Як зібрати систему контролю доступу самостійно
Система СКУД призначена для управління та обмеження проникнення на територію, що охороняється. Стандартна система управління доступом складається зі зчитувача, контролера, електрозамку або електрозасувки.
Навіщо потрібна система управління доступом?
- Автоматичний контроль за тими, хто входить на територію;
- проведення обліку робочого часу;
- Розмежування доступу співробітникам компанії для різних приміщень.
Найчастіше для системи керування доступом встановлюють наступне обладнання:
- Турнікети;
- Шлагбауми;
- Автоматичні ворота.
Для організації системи контролю доступом на складі використовується дискреційна СКУД, на пропуски записується різні типи доступу.
Останнім часом все більшої популярності набувають біометричні зчитувачі, де ідентифікатором виступає відбиток пальця. У такій системі неможливо передати перепустку третім особам.
Підготовка до встановлення системи СКУД
Спочатку необхідно дослідити місце установки системи. Бажано, щоб місце було сухим, зайва волога може негативно вплинути на роботу компонентів. Якщо монтаж буде проводитися на вулиці, необхідно провести маркування від негоди.
Для якісного підбору елементів СКУД, замовнику скласти технічне завдання, залежно від особливостей будівлі та особливостей роботи системи.
Головне призначення системи СКУД – це перешкода проникненню на територію сторонніх людей. І якщо вирішено встановлювати систему своїми руками, бажано зупинити свій вибір на простих і надійних компонентах, які не вимагають підключення до комп'ютера.
Попередній список обладнання:
- Автономний контролер;
- Зчитувач;
- Електрозамок;
- Кнопка виходу;
- З'єднувальний кабель;
- Блок живлення.
Блок живлення підбирається залежно від потужності замком, для безперебійної роботи пристрою ми рекомендуємо підключати до постійного джерела електрики.
Починається монтаж із встановлення замка. Замки бувають врізні та накладні, перші вважаються більш надійними та захищеними від попадання вологи, другі ж простіше при монтажі та не вимагають зміни в архітектурі дверей.
Зчитувач для СКУД встановлюється із зовнішнього боку дверей, на висоті достатньої для зручного використання. З внутрішньої сторони дверей встановлюється кнопка виходу. Для організації системи контролю доступом для офісу, над зчитувачем встановлюють панель виклику домофону, а з внутрішньої сторони приміщення домофон. Таким чином, всі співробітники зможуть безперешкодно відвідувати свої робочі місця, а відвідувачів можна буде побачити на екрані домофону і при необхідності переговорити з ними. Для розширення функціоналу до відеодомофону можна підключити камеру відеоспостереження.
Весь кабель пакується в кабель канал, щоб уникнути попадання вологи і надати більш естетичного вигляду.
Контролер та блок живлення монтуються в сполучну коробку всередині приміщення, при цьому всі кабелі з'єднуються за кольорами суворо за інструкцією. Для того щоб убезпечити роботу контролера від електромагнітних перешкод, ми радимо встановлювати коробку на відстані від мереж високої напруги.
Після з'єднання всіх компонентів необхідно налаштувати систему. Якщо зчитувач не підключено до комп'ютера, можна налаштувати за допомогою карт входу. Для цього треба піднести картку до зчитувача, коли пристрій видаватиме короткі сигнали, якщо звук припиниться це означає, що ключ записаний в базу даних контролера.
В інтернет магазині Фортер ви можете замовити готову систему СКУД для самостійного встановлення, всі елементи ретельно підібрані для оптимальної роботи. Якщо ми маємо особливі вимоги до системи, наші кваліфіковані менеджери з радістю підберуть для Вас індивідуальне рішення.